Od 1 lipca 2024 r. pisma w sprawie wiążącej informacji stawkowej (WIS), wiążącej informacji akcyzowej (WIA), wiążącej informacji o pochodzeniu (WIP) i wiążącej informacji taryfowej (WIT) należy składać wyłącznie elektronicznie:
- odwołania, zażalenia oraz wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIS poprzez konto w serwisie e-Urząd Skarbowy,
- odwołania, zażalenia oraz wnioski o zmianę, uchylenia, przedłużenia ważności WIA i wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIA poprzez konto na PUESC,
- odwołania oraz wszystkie inne pisma w toku postępowania w zakresie WIT i WIP poprzez konto na PUESC.
Złożenie pisma w sprawie WIS, WIA, WIP i WIT w innej formie będzie nieskuteczne.
Pamiętaj!
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej i Szef Krajowej Administracji Skarbowej również będą doręczać korespondencję elektronicznie:
- w e-Urzędzie Skarbowym – w zakresie WIS,
- na PUESC – w zakresie WIA, WIP i WIT.