Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

21 marca 2022 r. rozpoczynamy badanie satysfakcji klienta infolinii Krajowej Informacji Skarbowej.

Celem badania jest pozyskanie opinii klientów kontaktujących się telefonicznie z Krajową Informacją Skarbową na temat jakości obsługi. Przed rozmową poprosimy o wyrażenie zgody na badanie – udzielenie zgody jest dobrowolne.

Do tych z Państwa, którzy wyrażą zgodę, po rozmowie z konsultantem oddzwonimy, by zadać kilka pytań. Liczymy, że nasi klienci odpowiedzą pozytywnie na zaproszenie i poświęcą chwilę na krótką, anonimową ankietę satysfakcji.

Informacje zebrane podczas badania ankietowego pozwolą nam ulepszać świadczone usługi.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 18.03.2022 Data publikacji: 18.03.2022 08:48 Data ostatniej modyfikacji: 18.03.2022 08:48
Autor: Krajowa Informacja Skarbowa Osoba publikująca: Angelika Łątka Osoba modyfikująca: Angelika Łątka