Ochrona osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego.

Ochrona osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego.

Ochrona osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego.

Postępowanie zakończone
Numer sprawy: 3001-ILZ.260.2.2021
Nazwa zamówienia:
Ochrona osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Izby Administracji Skarbowej  w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego.
Termin składania ofert: 07 kwietnia 2021 r. do godz. 9:00
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana przez koncesjonowane podmioty w formie  ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (monitoring elektroniczny), jak również w formie zabezpieczenia technicznego, świadczona w Izbie  Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jej jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4 – Usługi ochroniarskie. Usługi ochroniarskie stanowią usługi społeczne, określone w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE z 2014 r., Nr 94, s. 65).
3. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ nr 1 obejmuje następujące obiekty:
1) Zespół Jednostek Skarbowych w Poznaniu w skład którego wchodzą :
- Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań
- Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80, 61-501 Poznań
- Urząd Skarbowy Poznań-Wilda, ul. Dolna Wilda 80B, 61-501 Poznań,
- Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto, ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań.
2) Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, pl. C. Ratajskiego 5, 61-726 Poznań,
3) Urząd Skarbowy Poznań – Grunwald, ul. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań,
4) Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, ul. Wojciechowskiego 3/5, 60-685 Poznań,
5) Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Wichrowa 20, 60-449 Poznań.

CZĘŚĆ nr 2 obejmuje następujące obiekty:
1) Urząd Skarbowy w Koninie, ul. Zakładowa 7a, 62-510 Konin,
2) Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, ul. Poznańska 46, 62-510 Konin,
3) Urząd Skarbowy w Gnieźnie, ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno,
4) Urząd Skarbowy w Kole, ul. Bolesława Prusa 10, 62-600 Koło,
5) Urząd Skarbowy w Słupcy, ul. Wspólna 1, 62-400 Słupca,
6) Urząd Skarbowy w Turku, ul. Konińska 1, 62-700 Turek,
7) Urząd Skarbowy we Wrześni, ul. Warszawska 26, 62-300 Września,
8) Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu, ul. Kościuszki 35, 62-510 Konin.

CZĘŚĆ nr 3 obejmuje następujące obiekty:
1) Urząd Skarbowy w Jarocinie, ul. Kościuszki 21, 63-200 Jarocin,
2) Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu, ul. Wrocławska 12/14, 62-800 Kalisz,
3) Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu, ul. Targowa 1, 62-800 Kalisz,
4) Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu / Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu, ul. Fabryczna 1a, 62-800 Kalisz,
5) Urząd Skarbowy w Kępnie, Rynek 4, 63-600 Kępno,
6) Urząd Skarbowy w Krotoszynie, ul. Polna 32, 63-700 Krotoszyn,
7) Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp., ul. Chłapowskiego 45, 63-400 Ostrów Wlkp.,
8) Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie, ul. Władysława Grabskiego 1, 63-500 Ostrzeszów,
9) Urząd Skarbowy w Pleszewie, ul. Bogusza 6, 63-300 Pleszew,
10) Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu, ul. Częstochowska 144, 62-800 Kalisz.

CZĘŚĆ nr 4 obejmuje następujące obiekty:
1) Urząd Skarbowy w Gostyniu, ul. Lipowa 2, 63-800 Gostyń,
2) Urząd Skarbowy w Kościanie, ul. Młyńska 5, 64-000 Kościan,
3) Urząd Skarbowy w Lesznie, ul. Mickiewicza 7, 64-100 Leszno,
4) Urząd Skarbowy w Rawiczu, ul. Staszica 4, 63-900 Rawicz,
5) Urząd Skarbowy  w Śremie, ul. Wojska Polskiego 12, 63-100 Śrem,
6) Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp., ul. Harcerska 2, 63-000 Środa Wlkp.

CZĘŚĆ nr 5 obejmuje następujące obiekty:
1) Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp., ul. Chopina 7, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
2) Urząd Skarbowy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód,
3) Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu, ul. Kolejowa 38, 64-300 Nowy Tomyśl,
4) Urząd Skarbowy w Szamotułach, ul. Bolesława Chrobrego 17a, 64-500 Szamotuły,
5) Urząd Skarbowy w Wolsztynie, ul. Dworcowa 15, 64-200 Wolsztyn.

CZĘŚĆ nr 6 obejmuje następujące obiekty:
1) Urząd Skarbowy w Chodzieży, ul. Ofiar Gór Morzewskich 1, 64-800 Chodzież,
2) Urząd Skarbowy w Czarnkowie, ul. Wodna 8, 64-700 Czarnków,
3) Urząd Skarbowy w Obornikach, ul. Rynek 4, 64-600 Oborniki,
4) Urząd Skarbowy w Pile, ul. Kossaka 106, 64-920 Piła,
5) Urząd Skarbowy w Wągrowcu, ul. Kościuszki 19A, 62-100 Wągrowiec,
6) Urząd Skarbowy w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów,
7) Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu, ul. Przemysłowa 23, 64-920 Piła,
8) Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu, ul. J. Styki 3, 64-920 Piła.

CZĘŚĆ nr 7 obejmuje następujące obiekty:
1) Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu / Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego  w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań.
2) Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu / Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań.

CZĘŚĆ nr 8 obejmuje następujący obiekt:
Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Kaliszu, ul. Powstańców Wlkp. 1-3, 62-800 Kalisz.

CZĘŚĆ nr 9 obejmuje następujący obiekt:
Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu, ul. Niepodległości 44, 64-100 Leszno.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wymagania dla wszystkich części zamówienia", załącznik nr 2 do SWZ „Wykaz wyposażenia pracowników ochrony" oraz załącznik nr 3 do SWZ „Zakres usług ochrony osób i mienia w chronionych obiektach Zamawiającego".
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem na części określonym w pkt 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
9. Stosownie do art. 95 ust. 1 pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących bieżące czynności ochrony na obiekcie oraz pełniących funkcje nadzorcze podczas realizacji zamówienia.
Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności realizowanych przez grupy interwencyjne oraz uzbrojone stanowiska interwencyjne.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w załącznikach nr 9A i 9B do SWZ.

Próg wartości zamówienia: zamówienie na usługi społeczne przekraczające wyrażoną w złotych równowartość kwoty 750 000 euro.
 

22.03.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia treści SWZ z dnia 22.03.2021 r. oraz skorygowany w wyniku udzielonej odpowiedzi Załącznik nr 3 do SWZ. 

25.03.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia treści SWZ z dnia 25.03.2021 r.

30.03.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o zmianie treści SWZ z dnia 30.03.2021 r. oraz skorygowaną SWZ. 

07.04.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o kwocie na sfinansowanie zamówienia. 

08.04.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert (wraz ze zbiorczym zestawieniem złożonych ofert), które odbyło się w dniu 07.04.2021 r.

28.04.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 8 przedmiotu zamówienia.

19.05.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2 i 5 przedmiotu zamówienia.

21.05.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 3 przedmiotu zamówienia.

27.05.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 9 przedmiotu zamówienia.

27.05.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 4 przedmiotu zamówienia.

02.06.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 6 i 7 przedmiotu zamówienia.

09.06.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 przedmiotu zamówienia.

06.07.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w cz. 1, 5, 7 i 8.

23.07.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w cz. 2, 3, 4, 6 i 9.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 10.03.2021 Data publikacji: 10.03.2021 09:58 Data ostatniej modyfikacji: 18.02.2022 10:49
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka