Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone
Numer sprawy: 3001-ILZ.261.19.2020
Nazwa zamówienia: Wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Próg wartości zamówienia: poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert: 30.11.2020 r. do godz. 11:00
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie okresowych konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.Zamówienie zostało podzielone na 6 części zgodnie z lokalizacją obiektów:
1) Część 1 zamówienia obejmuje lokalizacje:
a) Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu
b) Urząd Skarbowy w Krotoszynie
c) Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim
2) Część 2 zamówienia obejmuje lokalizacje:
a) Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu
b) Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto
c) Urząd Skarbowy Poznań – Grunwald
d) Urząd Skarbowy Poznań – Winogrady
e) Urząd Skarbowy w Gnieźnie
f) Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy (ul. Krańcowa 28)
g) Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy (ul. Strzelecka 2/6)
3) Część 3 zamówienia obejmuje lokalizacje:
- Urząd Skarbowy w Lesznie
4) Część 4 zamówienia obejmuje lokalizacje:
a)  Biuro Wymiany Informacji Podatkowej w Koninie
b) Urząd Skarbowy w Koninie
5) Część 5 zamówienia obejmuje lokalizacje:
a) Urząd Skarbowy w Pile
b) Urząd Skarbowy w Chodzieży
c) Urząd Skarbowy w Czarnkowie
6) Część 6 zamówienia obejmuje lokalizację:
- Zespół Jednostek Skarbowych w Poznaniu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz urządzeń zawierają załączniki nr 1 i 1a do Zaproszenia.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Wykonawca wypełnia Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do Zaproszenia) w części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu i jego załącznikach.
4. Dotyczy Części 1-5:
a) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
b) Podwykonawca musi posiadać wszystkie uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie powierzonym mu do realizacji, które wymagane są od wykonawcy;
c) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z podwykonawcami. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5.Dotyczy Części 6:
Dla zachowania gwarancji Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był przez wykonawcę uprawnionego do prowadzenia  autoryzowanego serwisu urządzeń firmy ORONA który to serwis realizowany przez wykonawcę zagwarantuje, iż Zamawiający będzie mógł korzystać z całego zakresu uprawnień wynikających z posiadanej gwarancji do przedmiotowych urządzeń w okresie obowiązywania gwarancji.
W związku z powyższym Zamawiający zastrzega w tej części obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę, bez możliwości powierzenia jej wykonania podwykonawcy.

01.12.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert, które miało miejsce w dniu 30.11.2020r. o godz. 13:00.

03.12.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu części nr 4 i 6 postępowania.

14.12.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1, 2, 3 i 5 zamówienia.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: NaN.NaN.NaN Data publikacji: 23.11.2020 15:55 Data ostatniej modyfikacji: 18.02.2022 12:06
Autor: Agnieszka Wójtowicz Osoba publikująca: Agnieszka Wójtowicz Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka