- Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
- Z tego względu od 1 października 2022 r. wyłączonych zostało 80 stacjonarnych Punktów Dystrybucji systemu e-TOLL.
- Zmiany w sieci obsługi stacjonarnej związane są też z relokacją dwóch Punktów Dystrybucji.
Analiza liczby użytkowników obsługiwanych w stacjonarnej sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu e-TOLL oraz ilości transakcji realizowanych przez te punkty, wykazała wyraźny spadek zainteresowania korzystaniem z takiej formy obsługi. Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
IKK ma wiele zalet, pozwala użytkownikom samodzielnie zarządzać swoimi rozliczeniami i danymi pojazdów w systemie. Usługi są dostępne online przez całą dobę.
Szczegółowe informacje na temat sposobów rejestracji w systemie e-TOLL i korzystania z IKK opublikowane są na stronie etoll.gov.pl
Relokacja dwóch Punktów Dystrybucji
Ponadto w nocy z 30 września na 1 października br. nastąpiła relokacja dwóch dotychczasowych Punktów Dystrybucji w sieci Miejsc Obsługi Klienta. Zamknięte zostaną punkty:
- Stacja LOTOS w Szczecinie przy Szosie Stargardzkiej 22 G.
- Stacja LOTOS w Gdyni przy ul. Kontenerowej 2.
Natomiast od 1 października br. usługi e-TOLL są dostępne w stacjach paliw:
- Stacji BP w Warszawie przy ul. Puławskiej 417.
- Stacji BP w Gdyni przy ul. Hutniczej 15A.
Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znajdziesz na stronie etoll.gov.pl w zakładce Obsługa Klienta.
Aby zlokalizować najbliższe Miejsce Obsługi Klienta możesz skorzystać również z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.