Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Od 17 listopada 2020 r. rozpoczynamy badanie satysfakcji klienta infolinii Krajowej Informacji Skarbowej. Grupą, do której adresujemy ankietę, są klienci infolinii KIS korzystający z kanału mejlowego. Link do ankiety znajdzie się w każdym mejlu wysyłanym do klientów z odpowiedzią na pytanie zadane przez formularz na Portalu Podatkowym podatki.gov.pl
Liczymy, że nasi klienci odpowiedzą pozytywnie na zaproszenie i poświęcą kilka minut na wypełnienie i wysłanie ankiety. Analiza jej wyników pozwoli nam ulepszyć świadczone usługi.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 17.11.2020 Data publikacji: 17.11.2020 08:21 Data ostatniej modyfikacji: 17.11.2020 09:05
Autor: Krajowa Informacja Skarbowa Osoba publikująca: Aleksandra Grygierczyk Osoba modyfikująca: Aleksandra Grygierczyk